Online treeningud

Online treeningud

Üks parimaid viise hoidmaks kokku aega ning raha on online treeningud. Kõik vajamineva saad kodustest tingimustest teha ning lisaks kõigele on ekraanitaga treener, kes sind juhendab.

Online treeninguid on võimalus teha kahel viisil: üks on koos treeneriga ehk treener vaatab ja aitab sind. Teine viis on tellida online kursus, kus saad teed eelnevalt salvestatud videode põhjal treeninguid. 

Online treeningute hinnad on igal teenusepakkujale erinevad. 

Allpool oleme välja toonud parimad online treeningu võimalused. Uuri ja vaata ning leia endale sobivaim.

Kristi Fitness
Ettevõtte lühikirjeldus:
Kristi Roosimägi on üle 20 aastase kogemusega treener ja koolitaja, aktiivne naine ja ema, kelle missiooniks on inspireerida inimesi elama aktiivsemalt ja tervislikumalt.
Telefoni number:
+372 5201798

Mis asjad on online treeningud?

online treening

Online treeninguid on tegelikult kahes variandis. On olemas treeningud, mis on eelnevalt juba lindistatud ning vaatad ekraani ning teed kõike kodus järgi. Või siis teine variant on treeneriga koos live videokõne vahendusel treening läbi teha. 

Mõnedel puhkudel on treeneritel lausa enda grupp (näiteks Facebookis) ning grupi siseselt toimuvad pidevalt erinevad live treeningud mitu korda nädalas ja kindlatel aegadel. Nende treeningute eelis on veel see, et juhul kui sa ei pruugi sellest konkreetsest trennist antud ajal osa saada, saab järgi vaadata salvestust ning treeningu näiteks sulle sobival ajal ära teha. 

Enamasti kestavad sellised treeningud 35 kuni 50 minutit. Täpsem pikkus sõltub muidugi treenerist ja tema poolt pakutavatest treeningkavadest , aga üldiselt jagatakse treening pikkused kaheks. Kaks korda nädalas toimuvad lühemad treeningud ehk 35-40 minutit, mille eesmärk on tõsta lihasvastupidavust ja treenida võhma. 

Pikemad treeningud on pigem mõeldud kehale ja selle tervisele. Seal tehakse painutusi, venitusi ning ravitakse keha nii füüsiliselt, kui ka vaimselt. Loomulikult sõltub see täielikult treenerist ning sellest tulenevalt võib toimuda 4 korda nädalas ka väga intensiivne HIIT treening. 

Mida treeningu ajal kasutatakse?

Selleks, et treeningud intensiivsemaks muuta, tuleb kasutada näiteks hantleid, kummilinti või libistajaid. Kui on olemas kodus näiteks väiksem kang mille otsa saab raskusi panna, siis see tuleb kindlasti suureks abiks. Kuna treeningud tehakse enamasti ikkagi kodus, siis tuleks sellega arvestada ja mingid treening vahendid ka endale koju hankida. 

online treening

Miks on online treeningud kasulikud?

Videotreening lives on selle pärast hea, et treening tehakse koos treeneriga. Treener küll ei näe konkreetselt sind, aga treeneri kohalolek ja tema aura aitab inimesi motiveerida ning “pushib” inimesi videotreeninguid läbima. Treeneri eesmärk on panna sind seisu, kus sa annaksid endast maksimumi.

Kuna treeningud kestavad 35-50 minutit, siis see on piisav aeg, et keha saaks treeningust maksimaalselt kasu. Samuti on piisav aeg, et klient suudab hoida rütmi, tempot. Tähtis on, et inimene suudaks terve treeningu aktiivselt kaasa teha ning ei väsiks liiga kiiresti ära. 

Treeningud on turvalised

Online treeningud on turvalised mitmel põhjusel. Esiteks sa ei tõsta ulmelisi raskuseid vaid pigem kergeid ning seeriatel on fookus pandud pigem korduste arvule ja ajale. Peale selle on sul pidevalt ees treener, kes näitab ette kuidas harjutusi sooritada õige tehnikaga, mis on äärmiselt oluline. 

Oluline on see just sellepärast, et vale tehnikaga võivad tekkida vigastused ning see on viimane asi mida keegi endale soovida saaks. Treener viib läbi veel soojenduse, mis on väga oluline, just vigastuste vältimise kohapealt. Tihti juhtub, et soojendus jäetakse üldse vahele või ei pöörata sellele piisavalt rõhku. 

Videotreeningul näitab treener täpselt ette õiged soojendusharjutused, mis on tulevaks trenniks kasulikud. Läbi soojenduse vähendad tunduvalt vigastuste riski ning laed keha ja vaimu üles tulevaseks treeninguks. 

Samamoodi lõpeb trenn ka venitustega, et keha saaks maksimaalselt taastuda. Venitused on jällegi üks aspekt mida enamasti inimesed vahele jätavad. Ehk tavaliselt, kui trenn saab tehtud võetakse oma asjad ja kõnnitakse lihtsalt minema. 

online treening

Kellele on online treeningud mõeldud?

Treeningud on mõeldud kõikidele, kes soovivad oma keha ja vaimu treenida ning teha seda näiteks kodus või neile sobivas kohas. Treeningutest osa võtmine võrduks justkui samaga, kui võtta endale personaal treener

Võib tunduda, et sellised video ja online treeningud on pigem naiste teema, kuid tegelikult sobib see ka meestele ning tuleb treeninguna kasuks absoluutselt kõigile. Eriti hästi sobib selline lahendus inimestele, kes on väga aktiivse elustiiliga ning ei jõua igapäevasel jõusaali minna. 

Trenni saab teha mugavalt oma enda kodus ning tegelikult isegi endale meelepärasel ajal. Sellega hoiad igapäevaselt vähemalt 30-40 minutit aega kokku, mis muidu kuluks sul jõusaali edasi-tagasi sõitmisele. 
Treeningud toimuvad küll rühmatreeninguna, aga reaalne efekt tekib nagu oleks kahekesi personaal treeneriga. Kui treener peaks selliseid treeninguid läbi mingi kogukonna või grupi tegema, siis saab seal alati veel lisa küsimusi küsida, mis teeb teenuse veelgi personaalsemaks.