personaaltreener

Personaaltreener

Personaaltreeneri palkamine on suur otsus (ja sageli ka suur rahaline kohustus). Samas see kõik on seda väärt. Personaaltreener aitab koostada plaani, mis on mõeldud just sulle ja sinu eesmärkide täitmiseks. Ta pakub hindamatut tuge ja vastutust sinu  treeningu teel. 

Pole tähtis, kas oled alles alustamas või äkki tegite treeningutest pausi ja soovite selle juurde tagasi jõuda, on treener ideaalne inimene, kes tagab, et teed harjutusi õigesti ja kasutate oma aega jõusaalis efektiivselt.

Hind: Personaaltreeneri hind sõltub ja varieerub treenerist endast. Kogenud treeneritel on hinnaklass tavaliselt veidi kõrgem. Kuid kõik eratreenerid on enda hinnad välja toonud.

Oleme allpool kokku pannud listi parimatest personaaltreeneritest. Uuri, vaata ning leia endale sobivaim!

Kristi Fitness
Ettevõtte lühikirjeldus:
Kristi Roosimägi on üle 20 aastase kogemusega treener ja koolitaja, aktiivne naine ja ema, kelle missiooniks on inspireerida inimesi elama aktiivsemalt ja tervislikumalt.
Telefoni number:
+372 5201798

Kes on personaaltreener?

Personaaltreener

Personaaltreener ehk teisisõnu ka eratreener on indiviid, kes on pälvinud sertifikaadi, mis tõendab, et ta on saavutanud taseme, kus tal on kogemused ja oskused viimaks läbi ja koostada turvalist ja tõhusat treeningprogrammi.

Mis on kõige olulisem? Personaaltreener motiveerib inimesi, tehes nendega koostööd saavutamaks soovitud eesmärgid. Lisaks annab eratreener pidevat tagasisidet, korrigeerib ja juhendab. 

Seega on personaaltreener inimene, kes aitab sind treeningute juures, koostab sulle ja sinu eesmärkide jaoks sobiva plaani ning kõige lõpuks aitab sul neid eesmärke ka saavutada olles lisa motivaatoriks olukordades, kus üksi edasi minna on keeruline. Eriti kasulik on see juhul, kui oled enda treeninguga alguses ja pole päris kindel kuidas alustada.

Parimad personaaltreenerid kasutavad kõiki meetodeid, et saavutada eesmärki. Selleks pannakse paika erinevad vaheetapid, et jälgida edusamme. Eratreener  hindab pidevalt edusamme ja kohandab programmi regulaarselt, tagamaks, et klient liigub alati oma eesmärkidele lähemale.

Miks peaks võtma endale personaaltreeneri? 

personaaltreener

Kui saab treeninguid teha ka ise, siis küsimus tekib, et miks personaaltreener? Selles mõttes, et personaaltreening võib olla mitmes eri laadis. See ei tähenda seda, et eratreener aitab sind jõusaalis kasutama erinevaid masinaid. Vaid ta on inimene, kes annab sulle põhjust miks treeningusse kohale ilmuda. Tema on see, kes on sinu isiklik mentor, õpetab sind treenima rohkem efektiivsemalt ja ohutumalt.

1) Aeg, mis on pühendatud ainult sulle 

Muidugi tead ka seda, et jõusaalis on võimalik liituda rühmatreeningutega, aga siis on pea kakskümmend inimest ja üks treener, kes kõigiga tegeleb. Personaaltreening aitab pöörata fookuse ainult sinule ja sinu eesmärkidele. Sa ei ole enda treeninguga üksi. 

2) Efektiivsus 

Isegi kui oled kogenud treenija, siis treener on keegi, kes näeb kogu protsessi kolmandas isikus. Miks on tippsportlastel treenerid? Kuna treener aitab korrigeerida, motiveerida, efektiivistada treeninguid ning koostada plaane, mis toob ka tulemusi. Parim treening on see, mis inimene teeb ja naudib. Parim treener on see, kes suudab inimest seda treeningut tegema panna ja pidevalt selle juurde tagasi tuua.

3) Plaan, mis aitab saavutada eesmärke

Mis on eesmärk ilma plaanita? Tühipaljas unistus. Selleks, et treeningus ei kaoks järg ära on vaja koostada plaan. Vastasel juhul on väga lihtne langeda enda tavapärasesse elustiili tagasi. Plaan aitab ka näha tulemusi ja progressi, mis omakorda töötab kui motivatsioon. Personaaltreeneri suurim soov on, et sa selle saavutaksid ja ta teeb kõik selleks, et see ka oleks nii.

4) Personaaltreener on motivaator

Kui teha üksi treeninguid, siis kõige lihtsam on leida endale vabandus, et mitte trenni minna. Hea personaaltreener on inimene, kes sind raskematel aegadel aitab leida seda killukest, et sa ei jätaks enda treeninguid vahele.

5) Treeningute mitmekesisus

Treeninguid saab ülesseada ja koostada mitut eri viisi. See kõik oleneb treenitava taustast ja varasematest kogemustest ning ka eesmärkidest. Aga varieeruvus peab olema sees. Mida mitmekesisem on treening seda huvitavam on treeningutes käija ning seda suurema tõenäosusega saab sellest osa elustiilist. Oluline, et ei oleks igav ja samas on oluline, et ei tekiks platood. Kui see tekib, siis tuleb selles üle saada. 

6) Loob pikaajalised tervislikud harjumused 

Aitab luua pikaajalised harjumused, mis kestavad kogu elu. Kui oled algaja, siis  personaaltreener aitab ehitada tugevat ja kindlat vundamenti. See loob põhja, mis kestab terve elu ja see on ka üks treeneri eesmärkidest. Luua harjumused, mis kestavad terve elu, sest treenimine ei toimu elus korra vaid sellest peab saama osa elustiilist. Kui seda nautida, siis ei ole see tegevus mida peab tegema kohustusest vaid soovist ennast arendada ja hoida head tervist. 

7) Ideed, mis lisavad treeningutesse värskust

Kui teha pikalt treeninguid, siis ajapikku muutuvad need igavaks ja igasugune motivatsioon treenida võib kaduda. Selleks, et ta uut värskust on vaja uusi ideid ja lähenemis. 

Kuna treeneri on inimene, kes on kogenud erinevate kavade koostamisel, siis aitab ta sul tuua värskeid ja uudseid tuuli igapäeva trennidesse. See on üks võimalus kuidas muuta treeningud jälle põnevaks ja midagi mida oodata.

Kelle jaoks personaaltreening on?

personaaltreener

Tegelikult ei ole siin mingit kindlat piiri, et mis alates peaks treeneri endale võtma. Eratreeneri sobib kõigile ning selleks võib olla mitu erinevat põhjust.

  • Vigastuse puhul – vigastusi võib ikka elu jooksul ette tulla. Tavaliselt minnakse sel juhul füsioterapeudi juurde ning tema annab edasised juhised. Nüüd selleks, et uuesti treenima hakata on hea, kui oleks kogenud silmapaar sind aitamas või sulle (koostöös füsioterapeiudiga) koostaks treeningkava. See garanteerib selle, et ei tekitata endale uut vigastust ja taastumine on kiirem.
  • Algaja – üks kõige hirmutavamaid asju on minna jõusaali ja teadmata, mida seal täpsemalt teha tuleks. See võib anda treeningust halva emotsiooni ja suure töenäosusega ei naase sinna niipea ka tagasi. Personaaltreener teeb kõik selleks, et seda ei juhtuks. Nii noorte kui ka algaja jaoks on parim, kui on keegi, kes oskab muuta treening kogemuse nauditavaks ja positiivseks kohaks. 
  • Kui vajad paarilist – kui sul on probleeme trennis käimisega, siis ei ole midagi rohkemat motiveerivamat, kui maksta kellegile tunnihinne (isegi siis kui sa ei ilmu kohale). Teinekord on vaja midagi sellist, mis paneb sind ebamugavasse olukorda kui sa ei täida enda lubadusi. 
  • Päevad on kiired ja vaba aega leida on raske – mõnikord on ajakava väga nõudlik, olgu selleks siis kodune olukord või töö. Just siis on isiklik treener abirõngas treeningute osas. Ta saab tulla sulle koju, saata kodused treeningkavad ja teha sinuga veebikõnet. Oluline on, et sa säästaksid võimalikult palju aega aga oleksid selle aja sees efektiivne.