Luhta läinud üritus või 40%-line võimalus? Märts 2022 - infoViking
infoviking lood märts

Luhta läinud üritus või 40%-line võimalus? Märts 2022

Märts lendas kui linnutiivul. Tundus, et kuhu küll see infoViking kadunud on. Mehed tegid ju veebruaris sellise avapaugu… ja nüüd märtsis vaikus. Ei ole me kadunud kuhugi ning allpool esitleme teile märtsikuu ülevaate!

Ütleme nii, et märtsis läks meil väga hästi, aga eks juurde tuli ka mõni suurem möödalaskmine. Kasvunumbrid on olnud silma paitavad ning kui prognoose vaadata, siis siit tegelikult langust oodata ei olegi.

Loomulikult ei läinud kõik päris nii nagu sai alguses planeeritud. Kui aga kõik oleks ka läinud nii nagu sai kirja pandud, siis teadjamehed ütleksid selle peale: “Midagi te teete valesti!” Mis seal ikka, neid eksimusi ning viltupanekuid me tervitame kahe käega, kuna kuidas siis muidu saadakse kogemusi.

infoviking lood märts 4
Kuidas meil selle kasvuga on? Vaata, see liigub sinna ülesse…

Kuidas meil möödunud kuud on läinud? 

Pusisime kõvasti oma peamise eesmärgi nimel, milleks oli eelkõige lehe liikuvuse kasvatamine.

Kuidas meil läks? Nagu öeldakse, siis pilt (ja statistika) ütleb rohkem kui 1000 sõna. Järgmiseks esitleme sulle viimaste kuude orgaanilise kasvu graafikut.

infoviking graafik

Nagu näha, siis graafik liigub edasi pidevate tõusude ja mõõnadega. Kui aga vaadata suurt pilti, siis kasv on silmaga märgatav. Alates jaanuari algusest kuni märtsi lõpuni on kasvuprotsendid kuu lõikes olnud vastavalt: 158%, 55%, 41%.

Arvestades, et oleme alles alustanud kasvuettevõte, siis midagi astronoomilist ei ole, kuid siiski näeme enda ees väga soliidseid protsente. Pole ju üldsegi paha!

Nõuandeid tuli juba rohkem kui neid samuseid saelaudu

Kui noolega minna menüüriba nõuannete peale, siis võid kohe ära ehmuda, kui näed enda ees nii palju võimalusi. Autod, astroloogia, kingiideed, lapsed – need on vaid mõned kategooriad, mis on möödunud kuul juurde tulnud.

Ja see pole veel kõik… Tulemas on igasuguseid teemakategooriad “maast ja ilmast”. Kui sa tunned, et sinu lemmikteemast pole veel juttu tehtud, siis anna julgelt teada ning saada meile kiri. Vaatame üle, mis teha annab!

Saime endale kontoripinna

Resideerisime kaks kuud kontoris, ilusa merevaatega ning otse Pirita jahisadama südames asuvates ruumides, kus hommikul tervitas meid kosutav smuuti, ergutav kohv ning kõrvu paitav imeline muusika.

infoviking lood märts 3
Ootamas ideid…

Mida veel ühest hubasest kontorist tahta!? Nägime seal, kuidas meie produktiivsus kasvas samamoodi nagu eelpool mainitud graafik – ainult ülesmäge. Tunne oli samasugune nagu ühel Silicon Valley ettevõttel – tundsime, et teeme õiget asja. Siiski sai see muinasjutt läbi ning pidime selle kontori loovutama. 

Mõned möödapanekud

Mis oleks üks edukas kuu ilma ämbrite kolistamisteta? Ütleme nii, et kolin oli vahepeal üsna vali, et lõi meil silme eest virvendama. Mõned punktid, milles eksisime:

1. Luhta läinud müügitiim

Meie üheks suureks eesmärgiks oli kasvatada enda alla müügitiim, kes meie teenuseid (teenusepakkujate ning majutuse listi) hakkaks müüma. Ilmselgelt lootus ning erinevad prognoositud numbrid olid meie silme eest pimestanud ühe tähtsa teguri.

Siinkohal tuli mängu üks tark ja kogenud mees, kes tõi meid kuu pealt maa peale tagasi. Saime üheskoos aru, et oleme ikkagi veel väga noor ettevõte ning ilmselt pole veel enamikele infoViking logo silme ette sattunud. Vaja on suurendada olulisel hulgal brändi tuntust.

Brändi tuntuse kasvatamine on pikaajaline töö ning oleme arutanud, planeerinud ning proovinud juba mõnda meetodit. Ideid on veel ning katsetame erinevate šedöövritega ka järgnevatel kuudel.

2. Ajaplaneerimine on kõige võti!

Saime jällegi kinnitust, et aeg ei ole kummist ning kui asju hakkab kuhjuma, siis mõni hetk see kumm lõhkeb. Teeme kõik seda projekti “side hustle’na” ning kõigil on limiteeritud aeg.

Ajapuudus tulenes ilmselt sellest, et me kasvasime (ja kasvame veel) kiirelt ning selle pealt tuli juurde ka erinevaid protsesse ning kohustusi. Enam polnud selget ülevaadet, mis punktid on kriitilised ning mis vajavad kohest sekkumist.

Selle jaoks lõime uue süsteemi, kus kõik asjapulgad saavad aru, mida ja millal on vaja midagi ära teha. Kirjas on kuupäevad ning isik, kes on vastava operatsiooni eest vastutav.

infoviking lood märts 1
Fookus paika ning murdma!

3. Kas sinu “laser” fookus on paigas?

Mis on fookus? Hea küsimus… ka meie küsisime endalt mitu korda seda küsimust. Küsimus on ju imelihtne, aga olukorras, kus valikuid on palju, tekib tahes tahtmata erroreid ja vastus on paganama raske.

Tegemisi, mida oleks vaja teha, on mitmeid ning alati on tunne nagu jääks midagi tegemata. Uusi ideid tuleb aina juurde ning seega kasvab ka ülesannete ja kohustuste suurus  kõrgemaks.

Fookus sai meil korraliku löögi. Tekkis uusi mõtteid, tegemisi tuli juurde ning ühel hetkel oli fookus täiesti paigast ära. Mida kohe teha, mis on kõige olulisem jne jne. Meil oli see asi igati ligadi-logadi. 

Fookus kippus minema laiali (ja läheb siiani). Aga nüüd me tegeleme selle parandamisega ning mõtleme hoolikalt uute ideede rakendamisele ja sellele, mis on oluline ja mis on vaja valmis saada.

Igatahes võib öelda, et fookus oli justkui nagu lapsel kommipoes, kellel on mitmeid ahvatlusi ja valikuid. Küsimus on, millist kommi küll valida? Vastus: ei tea  (see on hea küsimus)!

Kus meie järgmise kuu fookus läheb: Teenusepakkujad!

Hetke ajendil oleme otsustanud, et Teenusepakkujate sektsioon hakkab lähikuudel meie poolt rohkem tähelepanu saama. Seda lihtsatel põhjustel: 

  • Oleme juba kokku viinud mitmed kliendid teenusepakkuajtega.
  • Näeme selles kõige suuremat kasvupotentsiaali.
  • Google orgaanilised positsioonid lähevad aina paremaks.

Hetkel on meil esindatud veel viis kategooriat, kuid saladuskatte all võime öelda, et sellel kuul on oodata oluliselt rohkem valdkondi, kus võib olla ka sinu lemmik teenusepakkuja.

Teisalt, veel suurem uudis on see, et sel kuul on oodata ka uuendusi just selles sektsioonis. Meie kõige paremad pead arutavad ja arendavad uut süsteemi, mis on palju loogilisem ja lihtsam nii meile kui ka kasutajale.

Milline see välja näeb? Sellest juba pikemalt järgmise kuu postituses või kui kannatust nii kauaks pole, siis hoidke tublisti infoViking lehel silm peale.

infoviking lood märts 5
Mõtisklemas ja ideid kogumas… Oi-oi, kus tuleb alles kõva kuu!

Lõpetuseks: Ole kursis meie tegemistega!

Kui sa tunned, et blogi postitus ühes kuus on liiga vähe, et olla meie tegemistega kursis, siis on meil sulle paar head soovitust.

  • Esiteks liitu meie Facebook ja LinkedIn sotsiaallehtedega. Facebookis toome sinuni pidevalt uuenenud informatsiooni ning teavet. 
  • Lisaks ei teeks paha ka see, kui liituda meie uudiskirjaga. Sinna hakkab ilmuma eksklusiivne informatsioon ning palju muud head.

  • Samuti kui sa panid meie lehel midagi tähele, mis sind häiris, soovid anda soovitusi, teha ettepanekuid… Iga killu ning arvamuse eest oleme tänulikud ning viib meid kiiremini eesmärgi poole, et olla kasutajasõbralikum platvorm.

Anna meile märku läbi meili või täida anonüümne tagasiside vorm!

Järgmine kuu on oodata oluliselt uusi uuendusi, mis raputab sind korralikult. Ole mõnus ning järgmise korrani!

infoViking meeskond

Ettevõtted | Muu


Related Posts