Terve maailm on kolinud praktilisel online´i ning ilma interneti, arvutite ja nutiseadmete tänapäeval enam hakkama ei saa. Kui võrrelda seda nüüd sotsiaalmeedia tekkimisega, siis Facebooki kasutab tänases hetkes 2.9 miljardit inimest terves maailmas.
Mis omakorda viib selleni, et Facebookis peitub ka meeletu potentsiaal ettevõtte arendamiseks. Küll aga on sellel kanalil oma kindlad nüansid ning tuleb osata inimestele läheneda, sest reaalsus on see, et keegi ei lähe Facebooki poodlema.
Inimesed ei ole olnud mitte kunagi skeptilisemad, kui praegu ning see on ka täiesti arusaadav. Terve internet on täis reklaame, osta minult, osta seda, mina olen parim jne. Selle kõige juures tekib küsimus, miks just sina ning kuidas tegelikult inimestele Facebooki läheneda ja kuidas reklaamid enda kasuks tööle panna.